Ж.д. Тернополь

RUS English www.railway.te.ua
@-пошта
Головне меню:
Заказ жд билетов он лайн Россия , Украина


3 роки в Інтернеті. Зі святом!

   23 березня 2002р. сайту Залізничний Тернопіль виповнюється вже три роки. Звичайно в такі дні прийнято приймати поздоровлення, підводити підсумки минулого року, думати про плани на майбутнє. Не буду відступати від цієї традиції і я.

  Почнемо напевно з поздоровлень і побажань - для цього на сайті є гостьова книга.

  Якщо проглянути роботу, зроблену за рік, то тут є, про що розповісти вам, шановний відвідувач.

Сайт Твій Поїзд  Найбільша гордість - створення інтерактивного розкладу поїздів по СНД (Твій Потяг - www.poezda.net) - плід спільної роботи з Петром Фень. Сам проект був задуманий нами ще в лютому 2001 і успішно запущений у роботу 9 травня 2001р. Що ж представляє собою цей сайт? Якщо коротко - це просто залізнична довідкова система для пасажирів, що дозволяє в будь-який зручний спосіб знаходити потрібну інформацію: розклади, маршрути, пересадження, графіки руху. Більш того, стало вже традицією створювати і мобільні версії сайтів - приклад цьому WAP-версія проекту wap.poezda.net. Зараз наш спільний проект відвідують близько 2 тисяч чоловік у день, що складає біля 60 тис. відвідувачів на місяць.

   Цікавий напрямок, що чомусь не дуже інтенсивно розвивається на просторах СНД - це WAP-версії сайтів. Я глибоко переконаний, що за подібними проектами майбутнє - тому багато уваги в минулому році було виділено створенню і підтримці мобільного сайту wap.poezda.net і www.railway.te.ua/wap/ . На ваші можливі скептичні зауваження, шановні користувачі, що ніхто не користається подібними проектами можу відповісти, що середня кількість відвідувань у день складає близько 120-160 чоловік (причому в більшості з реальних мобільних телефонів, а не емуляторів). Цим я хочу підкреслити ще раз, що удавана марність WAP-контента залежить лише від сайтів, у яких зацікавлений користувач. На жаль, мої спроби зв'язатися з українськими і російськими мобільними операторами, для розширення сервісу мобільного сайту, залишилися без відповіді, що мене вкрай засмучує, тому що деякі мої ідеї можна реалізувати тільки в тісному співробітництві.

  За минулий рік Залізничний Тернопіль не раз згадували в різних друкованих виданнях і на радіо. Так оглядові статті про сайт і його розділи були опубліковані в журналі Комп'ютерний Огляд (N 29 за 25-31липня 2001р.), Весь Транспорт (N2 за листопад 2000р.) Бізнес Компаньйон (N6 /2001) , газеті Львівський Залізничник (N6/2002р.).

Журнал Бізнес-Компаньон  Журнал Компьютерное Обозрение  Газета Львівский Залізничник  Журнал Весь Транспорт

  Для мене особливо цікавим було запрошення на радіо Тернопіль (106,1 FM), щоб взяти участь у передачі Віртуальні Світи, де розповідається про комп'ютери і Інтернет. Цікаво було спілкуватися у прямому ефірі студії з слухачами, відповідаючи на безліч запитань щодо сайту.

Якщо прочитати матеріали про першу річницю роботи проекту Залізничний Тернопіль, то відвідуваність у 10-20 чоловік було досить приємною подією. Зараз аудиторія сайту помітно збільшилася і складає 120-180 чоловік у день з різних куточків країни і світу. У рейтингу тернопільських сайтів Залізн. Тернопіль міцно утримує перше місце по відвідуваності, за що я дякую вам, шановні відвідувачі.

  Ще один плюс сайту- це нарешті те, що створена українська версія інтерактивного залізничного розкладу (а це ручний набір більш 1700 станцій і маршрутів). Окрему подяку за створення цього розділу я хотів би виразити Наталі Нікуліній, без неї реалізація української версії затяглася б на тривалий час. Я переконаний у необхідності надавати інформацію пасажиру у зручному для них вигляді (у тому числі і на різних мовах).

  За цей рік, деякі механізми роботи сайту були переписані по-новому, деякі змінені, що дозволило поліпшити швидкість і якість роботи сервісів проекту.

  Ну і звичайно сама трудомістка частина - це підтримка сайту. На мій погляд, створити сайт - це тільки половина справи, набагато складніше підтримувати його увесь час. Я намагався по можливості частіше поновлювати сайт і пропонувати новини Укрзалізниці якнайшвидше, щоб мої користувачі могли дізнаватися одними з перших про зміни на залізниці.

  І звичайно ж, знову і знову, я хотів би згадати свого провайдера - фірму ISP Старсофт, завдяки якій я маю можливість підтримувати й поновлювати цей сайт і особисто Андрія Копильчака , що взяв на себе сміливість підтримати мій проект ще 3 роки тому.

  Що я планую зробити в 2002 - 2003 році? Як звичайно, планів багато, але їхня реалізація, на жаль, залежить від подальшого фінансування проекту залізницею, що відбувається не регулярно, а також від вільного часу, що я витрачаю на створення проекту.

  Необхідно зробити розсилання новин сайту ( новини зал. вокзалу, відновлення сайту і т.і.), додати нові розділи для відправників вантажу і пасажирів (вантажні перевезення, розрахунок вартості вантажів), є бажання здати рекламні площі сайту для українських і тернопільських рекламодавців, можливо робота над новим Тернопільським проектом, про який я не хотів би поки передчасно розповсюджуватися. Є бажання зробити перегляд цін на квитки і замовлення місць через Інтернет, але на жаль без підтримки Укрзалізниці реалізація цих планів неможлива.

  Взагалі можна відзначити, що цей рік пройшов для сайту не даремно - реалізовані нові проекти, ідеї, продовжувалася робота зі старих напрямків. Сподіваюся, що і надалі зможу забезпечувати вас, шановні користувачі, корисною і потрібною інформацією.

З повагою - Сергій Кібіткін. (20.03.2002)


Прі підтримці ТзоВ Нексус, сайт створений: 23.03.99, автор: Сергiй Кiбiткiн, WAP-версія


Rambler's Top100 Rambler's Top100